loading...
ایران گیمینگ
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 3864 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (16)

 

 

 

 

سلام

 

امروز تصمیم گرفتم که روش ساخت اکانت در گارنا پلاس رو به صورت گام به گام و به طوری که چیزی از قلم نیفته توضیح بدم

 

 

 

خب میریم سراغ آموزش :

 

 

 

قبل از هرکاری باید ساعت کامپیوترتون تنظیم باشه برای این کار به سایت زیر مراجعه کنید

 

 

سایت تنظیم ساعت

 

 

 

خب بعد از اینکه ساعت کامپیوترتونو تنظیم کردین به سایت زیر برید برای مشاهده سایت اینجا کلیک کنید

 

 

 

در این سایت صفحه ایی این چنینی باز میشه

 

 

 

 

 

 

خب از بالا به پائین :

 

 

ایمیل

 


اکانت

 


پسورد

 


تکرار پسورد

 


کشور

 

 

تایید قوانین

 

 


توجه کنید در کنار همه این کادر ها می بایست تصویر زیر وجود داشته باشه

 

 

 

 

 

 

 

توجه کنید اگه پسوردتون ارور میده واسه اینه که باید از اعداد حروف انگلیسی کوچک و بزرگ استفاده کنید این به دلیل هک نشدن اکانت خودتونه 

 

 

 

بعد از همه این کارا روی تصویر زیر کلیک میکنید

 

 

 

 

 

 

 

بعد از اینکه کلیک کردین یه صفحه دیگه به شکل زیر براتون باز میشه که میتونید حالا با اکانتتون به گارنا لوگین بشین

 

 

 

 

 

 

 

حالا میتونید تو گارنا هر بازی رو که انتخاب کنید در صورت داشتن اون بازی بازی کنید

 

 

 

اگه تو این روند مشکلی پیش اومد خبرم کنید

 

 

 

فقط نظر یادتون نره ...

 




 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط masood در تاریخ 1396/05/20 و 9:49 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستااااااااااااااان
برای اینکه ثبتنام بکنید داخل سایت گرنا و مشکلی پیش نیاد و ارورهای مختلف نده با فیلترشکن یا وی ای پی
برین ثبتنام کنید هیچ مشکلی براتون پیش نمیاد یا ارور نمیده
حال کنید

این نظر توسط ali در تاریخ 1395/09/14 و 22:57 دقیقه ارسال شده است

mc شکلک

این نظر توسط h در تاریخ 1395/06/29 و 10:37 دقیقه ارسال شده است

من هر چند بار امتحانکردم ولی ارور ایمیل میده میگه empty

این نظر توسط sfsf در تاریخ 1395/06/17 و 16:28 دقیقه ارسال شده است

باسلام.من وقتی okرو میزنم رمز زیاد میشه مشکل چیه

این نظر توسط saeed_R9 در تاریخ 1395/05/24 و 0:37 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته مباشید خپمت شما. ببخشیپ ولی من همه کارو میکنم باز مینویسه ایمل وارد نشده میشه کمک کنید.مرسی

این نظر توسط پیمان در تاریخ 1395/05/18 و 11:40 دقیقه ارسال شده است

اقا من همه ی مشخصات را نوشتم همه کارو کردم بعدا میرم گارنا ایدی و پسبرد را مینویسم بعدا میگه ERROR 0021

این نظر توسط امیر علی در تاریخ 1395/05/05 و 23:44 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما لطفا جواب بدید که من باید چیکار کنم وقتی که می خوام create account کنم اون صفحه که شما گذاشتی باز نمیشه یک صفحه دیگر هست و اینکه می خواستم برام یک ایمیل پیشنهاد بدید ازتون خواهش می کنم

این نظر توسط hamid در تاریخ 1395/03/07 و 10:59 دقیقه ارسال شده است

اقا من همه این کار ها رو میکنم مینویسه:empty email

این نظر توسط حدیث در تاریخ 1395/02/28 و 8:26 دقیقه ارسال شده است

اغا منم دقیقا مشکل میل رو دارم..هر چ میزنم میزنه emptyیا اشتباه..چ کارش کنم؟!

این نظر توسط حدیث در تاریخ 1395/02/28 و 8:26 دقیقه ارسال شده است

اغا منم دقیقا مشکل میل رو دارم..هر چ میزنم میزنه emptyیا اشتباه..چ کارش کنم؟!


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 151
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 762
  • بازدید ماه : 2,765
  • بازدید سال : 16,246
  • بازدید کلی : 231,439